کد خبر ۳۶۲۷۶ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
به پاس افتخارآفرینی برای ورزش قم

هیأت تکواندو قم از قهرمان پومسه آسیا تجلیل کرد

رئیس هیأت تکواندو استان قم گفت: این هیأت به پاس افتخارآفرینی‌ در رقابت‌های پومسه قهرمانی آسیا از ملی‌پوش پومسه قم تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف هیأت تکواندو استان قم تلاش برای بروز استعدادها و توانمندی بالای ورزشکاران زیر مجموعه این هیأت در تمام رده‌های سنی هر دو بخش کیوروگی و مبارزه برای کسب مجوز حضور در تیم‌های ملی است.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران ما در تیم‌های ملی هم برای خانواده بزرگ تکواندو و هم برای ورزش استان قم یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود و هم اینکه افتخارآفرینی ملی‌پوشان ما در رقابت‌های برون‌مرزی بر اعتبار و جایگاه تکواندو قم در سطح استان و کشور می‌افزاید.

رئیس هیأت تکواندو استان قم بیان کرد: بر همین اساس یکی از اولویت‌های هیأت تجلیل از افتخارآفرینانی است که برای تکواندو در هر عرصه‌ای پرفروغ ظاهر شده و اعتبار کسب می‌کنند و ما وظیفه داریم به بهترین شکل از این عزیزان تجلیل شود و برای همین منظور از علی نادعلی قهرمان ارزنده تکواندو قم در رشته پوسه تجلیل شد.

وی ادامه داد: هیأت تکواندو به سبب فعالیت این ورزشکار ارزنده در رشد و توسعه بخش اجرای فرم تکواندو یعنی پومسه اکنون در سطح کشور یکی از هیأت‌های موفق به شمار می‌رود اما اکنون خود این ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی 2016 پومسه آسیا افتخارآفرینی کرده است.

جمشیدی ابراز کرد: هیأت نیز به پاس درخشش نادعلی در مسابقات قهرمانی آسیا و موفقیتی که وی همراه با تیم ملی در کسب مدال برنز قاره کهن داشت از وی تجلیل کرد تا این مهم الگویی باشد برای سایر ورزشکاران موفق و ملی‌پوش هیأت تکواندو و همچنین هموطنان و شهروندان قمی که به حضور فرزندان خود را در محیط سالم و پاک ورزش به ویژه در این رشته ورزشی مدال‌آور ترغیب شوند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم یاد آور شد: رقابت‌های پومسه قهرمانی مردان و زنان آسیا در سال 2016 به میزبانی کشور فیلیپین و با حضور تیم‌های مدعی از کشورهای مختلف آسیایی به انجام رسید و تیم ملی کشورمان با حضور علی نادعلی قهرمان ارزنده و ملی‌پوش پومسه قم رتبه سوم قاره کهن را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات پومسه قهرمانی آسیا در کشور فیلیپین یکی از مهمترین ادوار برگزاری این رقابت‌ها بود و تیم ملی پومسه زنان و مردان ایران در رقابت با حریفان شرکت کننده در این دوره از پیکارها در نهایت بر سکوی سوم آسیا ایستاد و مدال برنز را کسب کرد.

جمشیدی افزود: تیم ملی پومسه موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شد و در مجموع هر دو بخش زنان و مردان بر سکوی سوم آسیا ایستاد، در حالی که علی نادعلی نماینده پومسه قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها محسوب می‌شد برنز چهارمین دوره مسابقات پومسه آسیا را به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: هیأت تکواندو استان قم نیز بر خود وظیفه دانست به پاس این افتخارآفرینی از علی نادعلی تجلیل کند و این مراسم با حضور مرتضی استکی مدرس فدراسیون تکواندو و حمید باقی‌نژاد مدیر فنی تیم ملی نونهالان کشورمان، پیشکسوتان و مربیان تکواندو قم در خانه تکواندو برگزار شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com