کد خبر ۳۸۵۹۸ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم:

نقطه روشنی برای زمان تکمیل پروژه روگذر میثم وجود ندارد

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: هیچ نقطه روشنی برای ما وجود ندارد که پروژه میثم اگر به پیشرفت 99 درصد هم رسید یک درصد باقیمانده در زمان مشخصی اتمام یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،علیرضا قاری قرآن پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه روگذر میثم اظهار کرد: این پروژه قریب به 50 روز است که بتن ریزی دال آخر پل آن تمام شده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه روگذر میثم نیز درگیر مشکلاتی مشابه پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر است افزود: هیچ نقطه روشنی برای ما وجود ندارد که این پروژه اگر به پیشرفت 99 درصد هم رسید یک درصد باقیمانده در زمان مشخصی اتمام یابد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به زمان‌بندی اتمام پروژه روگذر میثم تصریح کرد: پیمانکار جزء شرکت مجری به صورت مقطعی کار می‌کند و این مشکلاتی را به دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اینکه ماه‌ها از زمان مشخص شده برای افتتاح پروژه روگذر میثم می‌گذرد خاطرنشان کرد: مشکلاتی که ما با راه آهن داشتیم برطرف شد و اقدامات مرتبط انجام شده و در حال حاضر معارضی با راه آهن وجود ندارد.

قاری قرآن با بیان اینکه پروژه روگذر میثم ارتباط دهنده مناطق سه و 6 است گفت: طبق برنامه تعیین شده قرار بود پروژه تا آخر تابستان به بهره برداری برسد اما همچنان بخشی از اقدامات تکمیلی در آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اعتبار 100 میلیارد ریالی پیش بینی شده برای اجرای پروژه روگذر میثم خاطرنشان کرد: این پروژه ارتباط شریانی بین دو منطقه را برقرار می‌کند و اهمیت زیادی برای این محور دارد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با تاکید بر تلاش مدیران شهر برای پیگیری بهره‌برداری هرچه سریع از پروژه روگذر میثم خاطرنشان کرد: هم‌تراز پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر پیش بینی‌هایی نیز برای تکمیل این پروژه شده که سعی دارم ظرف ماه‌های آینده آن را در اختیار مردم قرار دهیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com