کد خبر ۳۸۶۶۲ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

فعالان خوشه سنگ قم به بغداد می روند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از حضور فعال و گسترده فعالان خوشه سنگ قم در چهل و سومین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد از حضور فعال و گسترده فعالان خوشه سنگ قم در چهل و سومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد خبر داد و اظهار کرد: یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای بازرگانی در منطقه عراق، با سابقه‌ای 42 ساله، با عنوان نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد عراق در این کشور برگزار می‌شود که فرصتی است تا ظرفیت وتوان تولیدات سنگ قم در آن به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 11 آبان به مدت 10 روز برگزار می‌شود افزود: در این نمایشگاه صنایع مختلفی همچون سنگ و ساختمان حضوری فعال دارند که عامل توسعه و فعالان خوشه سنگ قم با برنامه‌ریزی منسجم در قالب دو گروه تخصصی در آن حضور خواهند داشت.

طیبی‌نژاد با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و بلند مدت و پرهیز از اقدامات شتاب زده و بدون برنامه در حضور و عرضه تولیدات داخلی در خارج  از کشور گفت: طی دوران گذشته حضور بی برنامه و بدون هماهنگی و انفرادی، نتایج مناسبی را برای کشور و صنعت داخلی نداشته و ما با نگاه به تجربیات به دست آمده و استفاده از مدل‌های علمی و بهره‌گیری از دانش روز به دنبال حضوری مؤثر و با ثبات در بازارهای جهانی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه خوشه سنگ قم در ماه‌های نخست فعالیت خود است، تصریح کرد: خوشه سنگ استان قم در سال جاری به عنوان یکی از پروژه‌های کشوری اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، لذا می‌طلبد تا فعالان این خوشه در مدت کوتاهی با بهره‌گیری از تجربیات سایر خوشه‌های کسب کار استان قم و کشور، بتواند موفقیت‌های بزرگی بدست آورد.

وی ادامه داد: این حضور گروهی، مقدمه‌ای است برای فعال سازی یک کنسرسیوم موفق و قوی در بازارهای صادراتی و امیدواریم همین گونه که با دست پر به این نمایشگاه می‌روند بتوانند با فعالیت‌های تخصصی  بازرگانی و بازاریابی با دستی پر نیز برگردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com