کد خبر ۳۸۷۱۱ انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
در پایان رقابت ووشوکاران 70 کشور

ووشوکاران قم به 4 مدال مسابقات بین‌المللی 2016 دست یافتند

ووشوکاران استان قم با درخشش در مقابل حریفان خود موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی ووشو سبک شائولین 2016 شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،رقابت‌های بین‌المللی ووشو سبک شائولین با حضور ووشوکارانی از کشورهای مختلف جهان به میزبانی چین به انجام رسید و نمایندگان ووشوی استان قم نیز در ترکیب تیم منتخب کشورمان در این رقابت‌ها حضور یافتند.

اکبر صفری و محمدحسام پارساخو نمایندگان ووشوی قم در این دوره از رقابت‌ها بودند که در کنار دیگر ملی‌پوشان کشورمان برای کسب عناوین برتر با حریفان خود از سراسر جهان به رقابت پرداختند.

اکبر صفری مربی قمی که مسؤولیت مربیگری تیم ایران را در این رقابت‌ها بر عهده داشت در فرم سلاح بلند شائولین و فرم مشت‌زنی شائولین به عنوان ورزشکار با حریفان خود به رقابت پرداخت و هر دو بخش موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره شد.

محمدحسام پارساخو نیز به عنوان دومین نماینده ووشوی قم در ترکیب تیم منتخب ایران درخشید و در فرم‌های نن‌چوان و فرم سلاح بلند شائولین با عملکرد خوب و مثبت خود موفق به کسب یک عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره و یک مقام سومی و مدال برنز شد.

همچنین در شرایطی که حسین حضرتی سرپرست تیم ملی به عنوان سرداور در این مسابقات در مسابقات به قضاوت پرداختند، علیرضا بهرمن یک مدال طلا و دو مدال نقره، عبدالعلی ابراهیمی یک طلا، یک نقره و یک برنز، سیامک مهاجر یک طلا و یک نقره، مجید عالم‌جان یک طلا و یک نقره، ابوالفضل پیری دو نقره و یک برنز، بهنام قنبری دو نقره، اکبر صفری دو نقره، محمدحسام پارساخو یک نقره و یک برنز برای تیم ایران کسب کردند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com