کد خبر ۳۹۱۲۴ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴
در 3 رده سنی

کاراته‌کاهای قم به 17 مدال سی‌شین کیوکوشین کشور دست یافتند

کاراته‌کاهای استان قم با درخشش در پیکارهای کاراته سبک سی‌شین کیوکوشین کشور موفق به کسب 17 مدال رنگارنگ و ارزشمند این مسابقات شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بعد از درخشش بانوان کاراته‌کای استان قم در رقابت‌های قهرمانی سبک سی‌شین کیوکوشین ایران، نوبت به درخشش تیم اعزامی بانوان قم به پیکارهای سبک سی‌شین کیوکوشین ایران رسید که 17 مدال اوزان و رده‌های سنی مختلف مسابقات کشوری را به ارمغان بیاورند.

این در شرایطی است که سبک سی‌شین کیوکوشین از سبک‌های فعال و پویای کاراته استان قم است و کاراته‌کاهای این سبک هر ساله با حضور در میادین مختلف موفقیت‌ها، افتخارات و مدال‌های متنوعی را برای ورزش قم رقم می‌زنند، به طوری که بانوان این سبک 17 مدال مسابقات قهرمانی ایران را به دست آورده و در جمع برترین‌های کشور ایستادند.

در مسابقات امسال تیم اعزامی کاراته قم در بخش بانوان با شرایطی مطلوب و متشکل از جوانان آینده‌دار در کنار با تجربه‌ها، برای کسب موفقیت و مدال از رده‌های سنی مختلف برابر حریفان خود به میدان رفت.‌

در این مسابقات که در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد، برای تیم اعزامی سبک سی‌شین کیوکوشین کاراته استان در بخش کاتا، دینا بوژوند با ایستادن در جایگاه سوم رده سنی جوانان موفق به کسب مدال برنز شد تا تنها مدال قم از بخش کاتا را به ارمغان بیاورد.

اما در بخش کومیته و در رده سنی بزرگسالان شیما کوهبری، زهره غفاری، زهرا قدیمی و کوثر غلامی به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافتند، رقیه حسن‌زاده صاحب نشان نقره شد و سارا محبوبی، محیا ربیعی و فاطمه فروزنده با کسب مقام سوم به نشان برنز بسنده کردند.

در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات معصومه انوری و فاطمه یونسی صاحب نشان طلا شدند و زهرا ملک‌نژاد، زینب علی‌رضالو و هانیه سیدیان نقره گرفتند، ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان سه مدال برنز توسط پریا اسماعیلی، فاطمه هاشمی و ستایش افشارپور کسب شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com