کد خبر ۳۸۸۴۱ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

بوستان‌های بزرگ شهری در قم توسعه می‌یابد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: درصدد هستیم با تقویت زیرساخت‌ها و امکانات بوستان‌های بزرگ شهر که عموماً در محدوده شهر واقع شده‌اند بار پارک‌های درون شهری را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه شهرداری با اجرای پروژه‌های متعدد درصدد توسعه بوستان‌ها و تقویت امکانات آن‌ها است، اظهار کرد: طی یک سال اخیر با اجرای پروژه‌هایی هم چون نهضت درختکاری، تجهیز و بهسازی بوستان‌های غدیر و فدک و احداث بوستان‌های جدید ظرفیت‌های خوبی در این بخش به شهر اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به وجود بوستان‌هایی بزرگ در محدوده شهر قم، تصریح کرد: بسیاری از این بوستان‌ها به دلیل نبود امکانات لازم در آن‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گرفته اما شهرداری با تعریف پروژه‌هایی در صدد تقویت زیرساخت‌ها و امکانات آن‌ها است.

جوادیان با اشاره به وضعیت بوستان‌های جوان و معصومیه، خاطرنشان کرد: طبق برنامه پتانسیل بوستان جوان، معصومیه و دیگر بوستان‌های بزرگ حاشیه شهر را توسعه خواهیم داد تا بار مصرف پارک‌های درون شهری از جمله بوستان علوی کاهش یابد.

وی به بهسازی و تجهیز بوستان غدیر اشاره کرد و گفت: این بوستان در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده و شرایط ایمنی و امنیتی مناسبی نیز در آن برقرار شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اجرای 4 هزار مترمربع فضای گلخانه‌ای در بوستان غدیر را یادآور شد و افزود: همچنین یکی از مراکز مهم تحقیقات گل و گیاه در این بوستان ایجاد خواهد شد.

جوادیان تصریح کرد: عید امسال مسافری در شهر نخواهیم داشت و صرفاً در کمپین غدیر و فدک اسکان اضطراری صورت خواهد گرفت و سعی داریم کمپینگی در جمکران هم داشته باشیم تا اسکان در پارک‌های سطح شهر به طور کامل حذف شود.

برچسب ها : خبرقم بوستان
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com