کد خبر ۳۸۹۲۱ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم مطرح کرد

پل «میثم» گامی مهم در تکمیل رینگ دوم ترافیک قم/ زیرساخت‌های شهری قم با مشکلات اساسی مواجه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهری قم با مشکلات اساسی مواجه است، گفت: با افتتاح پروژه میثم رینگ دوم شهر در حال تکمیل شدن است چراکه این پل نقش موثری در کاهش مشکلات ترافیکی شهر قم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محسن بهشتی پیش از ظهر امروز در مراسم آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل میثم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه بوستان ثامن یکی از ظرفیت‌های توسعه گردشگری استان قم است، اظهار کرد: 120 هکتار مساحت دولتی در اختیار اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است که با توجه به وجود فضاهای سبز می‌توانیم بخشی از این بوستان را به سرمایه‌گذاران اختصاص دهیم تا با کاربردی گردشگری مورد استفاده مجاوران و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) قرار گیرد.

وی از تامین زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در بوستان ثامن یاد کرد و افزود: شهرداری می‌تواند در بخشی از این بوستان مشارکت مطلوبی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: پروژه پل میثم مشکلات خاصی داشته به همین علت هشت سال از آغاز این پروژه گذشته است اما اکنون با همت مدیریت جدید شهرداری قم به بهره‌برداری رسیده و می‌تواند سرآغازی برای دیگر پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه تقاطع سه t id="1057_4" style="background:#ffd700;">سطحه عمار یاسر شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهری قم با مشکلات اساسی مواجه است، عنوان کرد: با افتتاح پروژه میثم رینگ دوم شهر در حال تکمیل شدن است چراکه این پل نقش موثری در کاهش مشکلات ترافیکی شهر قم دارد.

بهشتی یادآور شد: نبود برنامه منسجم برای زیرساخت‌های قم سبب تحمیل هزینه‌های اضافی به مدیریت شهری شده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری حرکت به سمت آبادانی منسجم رقم زده شود و استانداری و دستگاه‌های اجرایی نیز در صورت نیاز از ظرفیت‌های خود در راستای تحقق این هدف استفاده می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com