کد خبر ۳۹۰۲۱ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

جشنواره‌های قرآنی مقدمه‌ای برای عمل به قرآن است

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه جشنواره‌های قرآنی مقدمه‌ای برای عمل به قرآن است، گفت: امروز دنیا گرفتار اموری است که از طریق پناه گرفتن به قرآن کریم می‌توان از آن‌ها در امان ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، در سخنانی با تبریک سالروز میلاد فخر عالمیان، حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، با اشاره به آیه 30 سوره فرقان، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) که سختی‌ها را به جان خریدند، نسبت به مهجوریت قرآن گلایه کردند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌های قرآنی همانند جشنواره قرآنی مدهامتان در حقیقت گامی در راستای مهجوریت‌زدایی از قرآن کریم است و افرادی که در این جشنواره حضور یافتند، باید قدر حضور خود را در راستای خدمت به ترویج قرآن کریم بدانند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد: در روایت داریم انسان باید بتواند کاری که شروع کرده را استمرار دهد و همواره تداوم کارها مهم‌تر از شروع کردن آن‌هاست و امروز شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی مدهامتان باید از جنبه فردی گام را فراتر نهاده و تلاش کنند تا محوری برای فعالیت‌های قرآنی مجموعه کانون‌ها و همچنین جوانان مسجدی باشند.

سلیمانی با بیان اینکه جشنواره‌های قرآنی مقدمه‌ای برای عمل به قرآن است، افزود: امروز دنیا گرفتار اموری است که از طریق پناه گرفتن به قرآن می‌توان از آن‌ها در امان ماند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com