کد خبر ۳۹۳۹۴ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي قم خبر داد

حضور نخستین واحد توليدي در شهرك صنعتي الغدير قم

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي قم از انعقاد قرارداد نخستین واحد توليدي در شهرك صنعتي نمونه كشوري الغدير استان در سال اقتصاد مقاومتي خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد اظهار کرد: فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران و تولید کنندگان در شهرک صنعتی نمونه کشوری الغدیر در قم نمونه بارز اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است.

وی که در حاشیه انعقاد قرارداد و استقرار نخستین واحد صنعتی در این شهرک سخن می‌گفت، با اشاره به موقعیت ممتاز استان قم در کشور و به تبع آن شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: همجواری با استان تهران به‌عنوان پایتخت کشور و بزرگترین بازار مصرف ایران و همچنین قرار گرفتن در چهار راه حمل و نقل داخلی و دسترسی آسان به خطوط راه آهن و فرودگاهی کشور، سبب شده تا شرایط منحصر به فردی را برای شهرک‌های صنعتی فراهم آورد.

طیبی‌نژاد نگاه سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی به استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شاید برای جذب سرمایه گذار و توسعه صنعتی با هدف ایجاد اشتغال و تولید پایدار لازم باشد دستگاه‌های مختلف همکاری گسترده‌تری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان داشته باشند.

وی حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را مستلزم اقدام و عمل برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه برای حمایت از توسعه صنعت و تولید و اشتغال قوانین و دستورالعمل‌های خوبی داریم و در کنار همه این‌ها این نگاه مدیران و دلسوزان استان است که می‌تواند منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی را محقق کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه امروز استاندار قم به‌عنوان حامی اصلی سرمایه گذاری و تولید کنندگان به میدان آمده است، یادآور شد: به‌واسطه حضور جدی استاندار و برنامه‌های راهبردی سازمان صنایع کوچک در طول یک سال اخیر، اقدامات و دستاوردهای خوبی در بخش صنایع کوچک قم به‌دست آمده که بخشی از آن‌ها بیان شده و بخش دیگری نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com