کد خبر ۳۹۴۳۷ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

تکمیل بیمارستان فرقانی مصداق اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه تکمیل بیمارستان فرقانی مصداق اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، گفت: مدیریت جهادی و بیشترین استفاده از کمترین تجهیزات موجود از شاخص‌های مورد نظر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید حسن رضوی  در آیین شکرگزاری تکمیل بیمارستان فرقانی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای پیشبرد اهداف حوزه درمان، بهداشت و آموزش پزشکی اظهار کرد: این افراد به شیوه مطلوبی وظایف و رسالت‌های خود را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت نسبت به مباحث محیط زیست، آب و سلامت نگاه ویژه دارد، اضافه کرد:‌ تاکنون در این سه حوزه اقدامات قابل توجهی انجام شده است که این اقدامات را می‌توان در نقاط مختلف ایران اسلامی به خوبی مشاهده کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم به برخی از ویژگی‌های برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: در این برنامه آب، محیط زیست، بهداشت، خدمات ریلی، گردشگری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت ویژه مورد توجه و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در این حوزه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تکمیل بیمارستان فرقانی مصداق اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان است، تصریح کرد: مدیریت جهادی و بیشترین استفاده از کمترین تجهیزات موجود از شاخص‌های مورد نظر اقتصاد مقاومتی است که دانشگاه علوم پزشکی قم در تکمیل بیمارستان فرقانی به این شاخص‌ها توجه داشته است.

رضوی با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم تحول مطلوبی را در حوزه درمان، بهداشت و آموزش پزشکی به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: این دانشگاه به شیوه مطلوب توانسته از اعتبارات ملی برای پیشبرد اهداف استانی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های استان قم به شیوه مطلوبی در حال توسعه است، مطرح کرد: این توسعه فقط به حوزه درمان و بهداشت محدود نمی‌شود بلکه در حوزه‌های مختلف استان به خوبی قابل مشاهده است و امیدواریم طی سال‌های آینده تحول‌های بسیار مهم و بزرگی را در قم شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم خاطرنشان کرد:‌ برخی از مدیران استانی با عملکرد مطلوب خود در راستای جذب اعتبارات ملی برای استان توانسته کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت برسانند؛ این مدیران نقش اصلی را در پیشبرد اهداف استان بر عهده دارند.

وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: بخش‌های مختلف استان می‌توانند با قرار گرفتن در کنار یکدیگر در راستای رسیدن به اهداف مورد حرکت شتاب‌دار مطلوبی داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com