کد خبر ۳۹۵۳۱ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم خبر داد

آغاز مسابقات بسكتبال نونهالان و نوجوانان در قم

رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم از تلاش براي تحول اين رشته و برگزاري مسابقات ليگ بسكتبال نونهالان و نوجوانان باشگاه‌ها در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مرتضی سخایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده برای مسابقات لیگ بسکتبال رده‌های سنی پایه در قم، اظهار کرد: جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ بسکتبال قم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور مسوولان تمام تیم‌های شرکت کننده در دفتر هیات بسکتبال برگزار شد.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم اضافه کرد: با توجه به برگزاری جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی لیگ‌های نونهالان و نوجوانان قم دیدارهای هفته نخست این لیگ امروز آغاز می‌شود و طبق برنامه تیم‌های نونهالان مهرام نوین و ناحیه دو آموزش و پرورش به میدان می‌روند و سپس تیم‌های نوجوانان مهرام رامش ساوه به میزبانی سالن دانشگاه قم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: البته قرار بود این رقابت‌ها را از هفته قبل استارت بزنیم اما به دلیل درگذشت پدر محمدرضا و علیرضا سلطانی بازیکنان تیم بسکتبال باشگاه پویان و نونهالان استان قم، مسابقات لیگ نونهالان و نوجوانان که قرار بود پنجشنبه سی‌ام دی آغاز شود از روز پنجشنبه هفتم بهمن ما شروع خواهد شد.

سخایی در ادامه از آغاز ثبت‌نام حضور در دوره درجه سه مربیگری این رشته آقایان خبر داد و بیان کرد: تمام تیم‌های شرکت کننده در مسابقات دوره جدید لیگ بسکتبال رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان قم باید برای دریافت مدارک خود به دفتر این هیأت‌ در سالن شهید رضائیان قم مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در هفته نخست لیگ بسکتبال نوجوانان قم نیز تیم‌های نوجوانان رامش ساوه و مهتاب مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته در بخش بانوان این هیأت‌ تقدیر کرد و افزود: تلاش و زحمات ارزشمند خانم گلی در زمینه پیشبرد اهداف بسکتبال بانوان قابل تقدیر است، ضمن اینکه بخش بانوان با قبولی ٩ نفر از بانوان بسکتبال قم در دوره داوری درجه سه و همچنین ٢٠ نفر دیگر در دوره مربیگری این رشته یک دستاورد بزرگ برای بسکتبال قم رقم زده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com