کد خبر ۳۹۷۸۴ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
در جدال با شهرداری اراک صورت گرفت

قدرت‌نمایی ایثار قم برای عبور از هیأت زنجان در پلی‌آف لیگ برتر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با پیروزی در دو دیدار متوالی تدارکاتی آمادگی خود را برای عبور از مرحله پلی‌آف و راهیابی به مرحله نهایی فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم که دارنده عناوین نایب‌قهرمانی سال‌های 1391 و 1392 و مقام‌های قهرمانی سال‌های 1393 و 1394 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، اکنون در آستانه پنجمین حضور متوالی در مرحله نهایی قرار دارد.

تیم ایثار قم که در مرحله مقدماتی پیکارهای فصل 1395 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های شهرداری اراک و حفاری خوزستان هم‌گروه بود با کسب چهار پیروزی متوالی برابر این دو تیم در دیدارهای رفت و برگشت، به عنوان قهرمان گروه نخست جواز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کرد.

ایثار قم با کسب هشت امتیاز صدرنشین گروه نخست فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های ایران شد و بدین‌ترتیب در مرحله پلی‌آف لیگ برتر امسال باید با تیم چهارم گروه دوم مقدماتی یعنی هیأت زنجان دیدار کند و برنده این بازی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم در نخستین بازی خود از مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور باید روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه در میهمانی تیم هیأت زنجان به میدان برود، دیداری که از ساعت 16 عصر برگزار می‌شود و بازی برگشت یک هفته بعد در قم به انجام خواهد رسید.

ایثار قم که باید روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه راهی زنجان شود، پیش از سفر به این شهر به مصاف تیم شهرداری اراک رفتند، تیمی که امسال در گروه نخست مرحله مقدماتی بازی‌های لیگ برتر بعد از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم رتبه دوم را کسب کرد و در پلی‌آف با پگاه فارس رقابت خواهد کرد.

دو تیم امروز در دو مسابقه تدارکاتی برای محک میزان آمادگی بازیکنان خود برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین مسابقه خود برابر شهرداری اراک به برتری 56 بر 44 دست یافتند و در مسابقه دوم 64 بر 51 حریف را بردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com