کد خبر ۳۹۸۹۲ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صورت گرفت

صعود مقتدرانه ایثار قم با کسب دومین برد متوالی برابر هیأت‌ زنجان

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب دومین برد متوالی برابر هیأت‌ زنجان و با قدرت مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جدال ایثار قم با هیأت‌ زنجان در بازی برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این فصل بود که با برتری قاطع نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم به پایان رسید.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عصر ششمین روز اسفند ماه در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان تیم هیأت‌ زنجان بود و در حضور مسوولان استان قم و تماشاگران علاقمند به این رشته با اختلاف 21 امتیاز به برتری دست یافت.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که بازی نخست این مرحله را هفته قبل در سالن جانبازان زنجان با برتری 69 بر 60 برابر حریف به پایان رسانده بودند، این بار در شهر قم و در حضور قمی‌های علاقمند به بسکتبال با ویلچر هیأت‌ زنجان را 84 بر 63 مغلوب کردند.

این در حالی است که پیروزی در بازی نخست مرحله پلی‌آف فصل جاری لیگ برتر برابر تیم هیأت‌ زنجان تا حد زیادی خیال قمی‌ها را از بابت پنجمین صعود متوالی نماینده پرقدرت این استان به مرحله نهایی رقابت‌های باشگاه‌های برتر بسکتبال با ویلچر ایران آسوده کرده بود اما ایثار هرگز حریف خود را دست کم نگرفت زیرا کوارتر نخست 17 بر 16 به نفع زنجانی‌ها به پایان رسید.

شاگردان شهره‌غلامی از کوارتر دوم به بعد نبض بازی را در اختیار گرفتند و در این کوارتر با برتری 23 بر 10 میدان را ترک کردند تا نیمه نخست با حساب 39 بر 27 به نفع نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم در فصل 1395 لیگ برتر پایان یابد.

در نیمه دوم این دیدار و در کوارتر سوم مسابقه ایثار قم و هیأت‌ زنجان، بار دیگر این شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم ایثار بودند که 22 بر 20 پیروز شدند و در کوارتر سوم نیز 23 بر 16 از سد تیم هیأت‌ زنجان گذشتند تا این مسابقه را در مجموع 84 بر 63 به نفع خود تمام کنند و راهی مرحله نهایی شوند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com