کد خبر ۳۹۷۸۸ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
رئیس هیأت کاراته استان قم:

باشگاه راحله قهرمان کاراته سبک‌های آزاد قم شد

رئیس هیأت کاراته استان قم گفت: پیکارهای انتخابی کاراته سبک‌های آزاد قم با قهرمانی کاراته‌کاهای باشگاه راحله به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات انتخابی کاراته سبک‌های آزاد مردان قم با عنوان یادبود شهدای آتش‌نشان به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در پیکارهای انتخابی کاراته سبک‌های آزاد قم برای کسب عناوین برتر دو بخش کاتا و کومیته رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام در بخش کاتا مهدی گل‌وردی بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: مسابقات بخش کومیته این دوره در اوزان منهای 60، 70، 80، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم به انجام رسید و در مجموع کاراته‌کاهای 10 باشگاه برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز به روی تاتامی رفتند.

وی ابراز کرد: در وزن منهای 60 کیلوگرم این پیکارها محمدصادق قنبری به مقام قهرمانی دست یافت، در وزن منهای 70 کیلوگرم سیدیوسف حسینی رتبه نخست را کسب کرد و در وزن منهای 80 کیلوگرم محمد اسدی با شکست دیگر حریفان به مقام قهرمانی رسید.

برخوردار عنوان کرد: در وزن منهای 90 کیلوگرم رقابت‌های کاراته انتخابی سبک‌های آزاد قم نیز عنوان قهرمانی به محمدمعین احمد‌پناه رسید و سرانجام در پایان پیکارهای وزن به اضافه 90 کیلوگرم این دوره، محمدامین ترابی با غلبه بر حریفان خود قهرمان شد.

وی در ادامه به رده‌بندی بخش تیمی این مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: در بین 10 تیم شرکت کننده در این دوره، باشگاه راحله با مربیگری محمدرضا رستمی‌زاده بر سکوی نخست ایستاد، باشگاه افق طلایی با مربیگری طباطبایی نایب‌قهرمان شد و باشگاه پهلوان با مربیگری سیدمصطفی فاطمی به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیأت کاراته استان قم اظهار کرد: مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و حداقل سن شرکت کنندگان 18 سال بود و متولدین سال 1377 به قبل در هر دو بخش کاتا و کومیته به میدان رفتند، ضمن اینکه مسابقات با لوازم ایمنی و مطابق با آیین‌نامه سبک‌های آزاد فدراسیون کاراته برگزار شد.

منبع: فارس

برچسب ها : خبرقم کاراته
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com