کد خبر ۳۹۸۰۸ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم خبر داد

پرداخت مستمری به خانواده فوت شدگان حادثه مترو

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم از پرداخت مستمری به خانواده دو فرد فوت شده در حادثه ریزش دیواره کارگاه مترو قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد تلخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وقوع حادثه ریزش دیواره کارگاه مترو قم اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از شهروندان که از پرسنل پروژه مترو بودند جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: با توجه به وقوع حادثه در حین انجام کار، گزارش از طرف پیمانکار پروژه تحویل شعبه یک تامین اجتماعی قم شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم بیان کرد: پس از ارائه این گزارش، موضوع به اداره کار ارجاع شد تا نسبت به تهیه گزارش مشترک اقدام شده و مستمری فوت بازماندگان برقرار شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فوت این افراد در حادثه حین انجام کار صورت گرفته است مستمری به بازماندگان افراد فوت شده تعلق می‌گیرد.

تلخابی با اشاره به اینکه مستمری قابل پرداخت میانگینی از میزان پرداخت حق بیمه و سنوات است، بیان کرد: در اواسط هفته آینده حکم مستمری فوت شدگان در این حادثه صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است ابتدای هفته آینده گزارش اداره کار قم به شعبه تامین اجتماعی ارسال شود ادامه داد: در کمتر از ۲۴ ساعت از وصول گزارش اداره کار مستمری بازماندگان برقرار می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com