کد خبر ۳۹۸۴۳ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی خبر داد

برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی از برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله محمد واعظ‌زاده خراسانی با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و دانشگاهی در 18 اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت آیت‌الله محمد واعظ‌زاده خراسانی و جمعی از اساتید و هیأت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی در عرصه بین‌الملل فعالیت‌های چشمگیری داشته است، اظهار کرد: اساتید اهل سنت و شیعه در کلاس‌هایی که دانشجویان مذاهب مختلف در آنها حضور دارند به شیوه مطلوبی در حال تدریس آموزه های دینی هستند.

وی از برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله محمد واعظ‌زاده خراسانی به همت دانشگاه مذاهب اسلامی یاد کرد و افزود: این مراسم 18 اسفندماه با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی نگاهی ویژه نسبت به تاسیس این دانشگاه داشته‌اند، تصریح کرد:‌ آیت‌الله محمد واعظ‌زاده خراسانی به عنوان یک عالم توانمند توانست در دورانی حیات خود دانشگاه مذاهب اسلامی را تاسیس و به دستاوردهای بسیاری برسد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی تقریب مذاهب اسلامی به عنوان یک اولویت در سطح دنیا مطرح است، عنوان کرد:‌ با وجود تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه میان مذاهب اسلامی، مردم کشورهای مختلف باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانند از رسیدن دشمن به اهداف جلوگیری کنند.

منبع: فارس

برچسب ها : خبرقم کنگره
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com