کد خبر ۴۰۱۰۱ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
مدیرعامل باشگاه آتلیه‌طهران قم:

اختیار صعود دست آتلیه‌طهران قم است / حریف ما را حمایت کرده‌اند

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود و تجربه ارزشمند سال گذشته برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،رسول قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال برای دومین دوره متوالی حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را سپری می‌کنیم و اکنون آنقدر تجربه و انگیزه داریم که از مرحله گروهی راهی دور پایانی رقابت‌ها شویم.

وی ادامه داد: از تجربه اتفاقاتی که در هفته پایانی مرحله گروهی سال 1394 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برای ما رخ داد، در این فصل به خوبی استفاده می‌کنیم چون اختیار صعود دست خودمان است و بدون ارتکاب اشتباه حتما به جمع چهار تیم برتر خواهیم پیوست.

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم عنوان کرد: سال گذشته در هفته پایانی با تیم سن‌ایچ ساوه از نظر امتیاز برابر بودیم و فقط برای زدن گل‌های زیادی به حریف خود تلاش می‌کردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و توانستیم در عین شایستگی خود را به مرحله نهایی برسانیم.

وی تصریح کرد: اما امسال وضعیت فرق می‌کند و دیگر تفاضل گل مطرح نیست که ما نگران باشیم، چون از نظر امتیاز نسبت به جدی‌ترین تعقیب کننده خود یعنی تیم حاجی‌منصف قائمشهر یک امتیاز بیشتر کسب کرده‌ایم و در هفته پایانی با هر نتیجه‌ای تیم بهراد اردبیل را ببریم صعود می‌کنیم.

قلی‌زاده یاد آور شد: تیم فوتسال بهراد اردبیل در انتهای جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال هیچ بختی برای صعود ندارد ولی خبر دارم که سایر رقبای ما در این گروه، تیم بهراد را حسابی ساپورت کرده‌اند تا مقابل ما با تمام توان خود بازی کند.

وی تاکید کرد: با این حال کاری به حریف و تدابیر حریفان دیگر برای این بازی نداریم، همه چیز دست خودمان است و بازیکنان تیم توسط کادر فنی و مدیریت در خصوص اهمیت این دیدار، آرامش و انگیزه بالایی که باید در میدان مسابقه داشته باشند کاملا توجیه شده‌اند.

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم با اشاره به وضعیت جدول رده‌بندی گروه نخست مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال تا قبل از هفته پایانی، عنوان کرد: در این گروه صرف‌نظر از رای اخیر کمیته انضباطی راجع به تیم مقاومت قرچک، این تیم صدرنشین است و تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 26 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم حاجی منصف قائمشهر با کسب 25 امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته پایانی تیم ما در میهمانی بهراد اردبیل به میدان می‌رود، تیمی که در بازی نیم‌فصل نخست مرحله گروهی آن را با حساب سه بر صفر در سالن شهید حیدریان قم شکست داده‌ایم، ضمن اینکه حاجی‌منصف قائمشهر باید میزبان تیم مبل کریمی البرز باشد.

قلی‌زاده با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای این بازی، بیان کرد: آخرین تمرین تیم پیش از بازی با بهراد در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، روز چهارشنبه راهی اردبیل شده‌ایم و ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز مقابل بهراد بدون توجه به رای انضباطی تیم مقاومت قرچک، صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی خواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com