کد خبر ۳۹۱۷۵ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
در هفته ششم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

تیراندازان قم به آزمون دانشگاه تهران می‌روند

تیراندازان استان قم در ششمین هفته رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم دانشگاه تهران به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،دیدارهای هفته ششم از فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های ایران روز جمعه دهم دی‌ماه برگزار می‌شود و تیراندازان تیم مهندسی قم در دیداری مهم برابر تیم دانشگاه تهران قرار خواهند گرفت.

این در حالی است که میزبانی دیدارهای هفته ششم را تیم آموزش و پرورش آذربایجان غربی انجام می‌دهد و تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر یعنی مهندسی قم و دانشگاه تهران در جدال حساس با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و سایر تیم‌ها نیز سه مسابقه حساس برگزار می‌کنند.

هشت تیم مدعی صعود به لیگ برتر تیراندازی مردان ایران به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که هفته پنجم رقابت‌ها در راه است و هیأت بوشهر، پاس جوان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه تهران، شهرداری بندرعباس، هیأت کرمانشاه، نظام مهندسی ساختمان قم و اداره کل آموزش پرورش آذربایجان غربی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در حالی که امسال دهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، در جدول رده‌بندی رقابت‌های رشته تفنگ بادی هم اکنون تیم نظام‌مهندسی ساختمان قم صدرنشین است و دانشگاه تهران نیز در تعقیب این تیم در مکان دوم جای دارد.

در جدول رده‌بندی پیکارهای رشته تپانچه بادی مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران نیز هم اکنون تیم نظام مهندسی ساختمان قم همراه با جدی‌ترین تعقیب کننده خود یعنی پاس جوان با امتیازی برابر در رده‌های اول و دوم جای گرفته‌اند و دانشگاه تهران در تعقیب خود آنها است.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور، در هفته ششم این مسابقات به میزبانی اداره کل آموزش پرورش آذربایجان غربی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران، مهندسی قم با دانشگاه تهران مسابقه می‌دهد.

در هفته ششم لیگ دسته اول تیراندازی ایران، همچنین تیم پاس جوان با تیم آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار می‌کند، تیراندازان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف هیأت بوشهر می‌روند و سرانجام تیم هیأت تیراندازی کرمانشاه برابر تیم شهرداری بندرعباس قرار می‌گیرد.

دیدارهای هفته هفتم و پایانی از فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران نیز روزهای سی‌ام دی ماه و اول بهمن ماه به میزبانی نظام مهندسی ساختمان قم به انجام می‌رسد تا پرونده رقابت‌های این دوره با معرفی صعود کننده‌ها به لیگ برتر بسته شود.

تیم مهندسی قم هفته قبل صعود خود به لیگ برتر تیراندازی ایران را قطعی کرد و اکنون که دو مسابقه دیگر از رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های ایران باقی مانده، چنانچه تیم مهندسی قم حریفان را شکست بدهد قهرمان لیگ دسته اول می‌شود و در صورت باخت به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر خواهد شد.

با توجه به اینکه به منظور حضور تیم‌ها در مسابقه به هر تیم یک امتیاز تعلق می‌گیرد، به همین دلیل تیم قم در مجموع از  لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود می‌کند، بنابراین دو مسابقه بعدی مهندسی قم در لیگ برای تعیین رتبه‌های اول و دوم اهمیت دارد و صعود نماینده قم به لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌‌های کشور قطعی شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com