کد خبر ۳۸۴۴۱ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
رئیس هیأت تیراندازی استان قم خبر داد

اعزام 7 تیرانداز قم به مرحله نهایی مسابقات آزاد قهرمانی کشور

رئیس هیأت تیراندازی استان قم از اعزام هفت تن از بهترین‌ تیراندازان قم به مرحله نهایی مسابقات آزاد قهرمانی مردان و بانوان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در چهار مرحله‌ای که از پیکارهای سال 1395 تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه بادی آزاد قهرمانی کشور سپری شده، مجموعا شاهد عملکرد خوبی از سوی تیراندازان قم بوده‌ایم و در مرحله پنجم نیز این عزیزان در اوج آمادگی به میدان رقابت با حریفان خواهند رفت.

وی ادامه داد: این هشتمین دوره مسابقات آزاد تیراندازی قهرمانی کشور است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی کشورمان از اردیبهشت ماه امسال در جریان است و بعد از پایان مراحل اول تا چهارم آن، اکنون نوبت به برگزاری مرحله پنجم و نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده است.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم بیان کرد: از همان مرحله نخست مسابقات هشتمین دوره تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی آزاد قهرمانی کشور که 6 نفر از بهترین‌های تیراندازی قم در جمع چهره‌های شاخص این رشته از سراسر کشور برای کسب عناوین برتر رقابت کردند.

وی یاد آور شد: معمولا در این دوره از رقابت‌ها اکثر ملی‌پوشان مطرح و سرشناس تیراندازی کشورمان حضور دارند و رقابت تیراندازان قم که خود از آمادگی بالای ذهنی و جسمی برخوردار هستند، با چهره‌های مطرح و ملی‌پوش فرصت خوبی برای کسب تجربه و نشان دادن شایستگی‌های تیراندازی قم است.

مهره‌ساز به تغییر زمان برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: مرحله پنجم و نهایی مسابقات آزاد تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه بادی قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان قبلا قرار بود روزهای ششم و هفتم آبان ماه به انجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی تیراندازی، با تصمیم فدراسیون تیراندازی این رقابت‌ها لغو شد ولی مهلت ثبت‌نام، طبق تاریخ قبلی اعلام شده به تیراندازان از ساعت 9 صبح روز چهاردهم مهر ماه تا همین ساعت در روز بیست و هشتم مهر در جریان است.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم به حضور هفت تن از بهترین تیراندازان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان مرحله پنجم و نهایی مسابقات آزاد قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: چهار تیرانداز در بخش مردان و سه تیرانداز در قسمت بانوان به میدان خواهند رفت.

این مسؤول یاد آور شد: هادی قره‌باغی با 4/620 امتیاز، علی‌اصغر کلهر با 3/609 امتیاز و محمدصادق چاووشی با 9/600 امتیاز نمایندگان قم در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی مرحله پایانی پیکارهای آزاد قهرمانی کشور هستند، در حالی که مجموعا تعداد 59 تیرانداز در تفنگ بادی مردان رقابت می‌کنند.

مهره‌ساز بیان کرد: سیده‌رویا صبح‌خیز با 1/410 امتیاز، نرجس کولیوندی با 2/407 امتیاز و فاطمه حسین‌زاده با 3/401 امتیاز تیراندازان قمی حاضر در مسابقات رشته تفنگ بادی بخش بانوان محسوب می‌شوند، در شرایطی که تعداد 64 تیرانداز در تفنگ بادی بانوان به میدان می‌روند.

وی با اشاره به حضور تعداد 64 تیرانداز در تپانچه بادی بخش مردان مرحله نهایی تیراندازی آزاد کشور، خاطرنشان کرد: محمود جعفرغفار با 568 امتیاز نماینده قم در این بخش است، ضمن اینکه تعداد 62 تیرانداز در تپانچه بادی بانوان حضور دارند اما از قم نماینده‌ای در این بخش حضور ندارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com