کد خبر ۲۵۴۶۰ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار داشت:

برگزاری مسابقات انتخابی تیراندازی بانوان در قم

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت ورزشی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی تیراندازی بانوان قم به منظور اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از فارس،امسال در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌های متنوع برای حضور تیراندازان قم در مسابقات کشوری داریم و به همین منظور مسابقات تیراندازی به منظور انتخاب بهترین‌های استان در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش همکارانم در هیئت تیراندازی استان قم، در نظر داریم مسابقاتی به منظور انتخاب بهترین‌های استان با هدف تشکیل تیم تیراندازی بانوان استان قم برای حضور موفق و آماده در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور برگزار کنیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: طبق آیین‌نامه مسابقات هیئت تیراندازی قم این دوره از رقابت‌های تیراندازی انتخابی بانوان قم در دو مرحله انجام و پیگیری خواهد شد و بر اساس تقویم ورزشی هیئت تیراندازی استان قم در سال 1394، این مسابقات را در اردیبهشت ماه برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیئت تیراندازی، مسابقات انتخابی استان در بخش بانوان طبق قوانین issf برگزار می‌شود و هر نفر می‌تواند در یک رشته به رقابت بپردازد، ضمن اینکه مسابقات به صورت رایگان برگزار می‌شود اما داشتن بیمه ورزشی توسط تمام شرکت کنندگان الزامی است.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه کارت بیمه ورزش به عنوان کارت شناسایی افراد محسوب می‌شود و در زمان مسابقه باید همراه تیراندازان باشد، اضافه کرد: تهیه ساچمه برعهده تیراندازان است ولی کسانی که دارای سلاح و تجهیزات شخصی باشند می‌توانند از تجهیزات خود استفاده کنند.

وی افزود: افرادی که سلاح ندارند می‌توانند از سلاح‌های هیئت تیراندازی استفاده کنند، ضمن اینکه هیئت تیراندازی به منظور در اختیار گذاشتن تجهیزات تیراندازی از قبیل لباس، پایه و... هیچگونه مسئولیتی ندارد و در صورتی که در هیئت موجود باشد در اختیار افراد قرار می‌دهد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم عنوان کرد: دو مسابقه رکوردگیری در دو روز برگزار می‌شود و بالاترین رکورد برای افراد در نظر گرفته خواهد شد، ضمن اینکه رده سنی شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها آزاد است و رکوردهایی که افراد در این مسابقه باید به ثبت برسانند نیز اعلام شده است.

وی ادامه داد: در رشته تفنگ بادی بخش بانوان امتیاز 370 و در تپانچه بادی بانوان امتیاز 340 به عنوان رکورد در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه مسابقات به صورت فرم کامل برگزار می‌شود و تمام علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها تا هشتم اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند.

متقیان‌نژاد یادآور شد: دفتر هیئت تیراندازی استان قم برای ثبت نام علاقه‌مندان به حضور در این رقابت‌ها هر روز از 10 تا 13 نوبت صبح و 17 تا 20 نوبت عصر در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم آماده میزبانی از تمام عزیزان است.

وی با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری این رقابت‌‌ها متعاقبا اعلام می‌شود، اضافه کرد: مکان برگزاری این رقابت‌ها در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین قم است و افرادی که بتوانند رکوردهای بالا را به ثبت برسانند با نظر و تشخیص کمیته فنی هیئت تیراندازی استان به عضویت تیم تیراندازی بانوان برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در خواهند آمد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com