کد خبر ۲۶۲۵۹ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم خبر داد

تیم بسکتبال ایثار قم با نمایندگان روسیه و ارمنستان هم‌گروه شد

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تورنمنت جام شهرهای خواهر خوانده اصفهان با نمایندگان روسیه و ارمنستان همگروه شده است.

به گزارش قم نا ، علی خوشرفتاراظهار داشت: حضور تیم ایثار قم در مسابقات جام شهرهای خواهر خوانده اصفهان، یک میدان تدارکاتی بسیار خوب و مفید برای آماده سازی این تیم در مسیر تکرار قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر است.

وی افزود: قهرمانی ایثار در فصل گذشته سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر اتفاقی نبود و بدون شک این ظرفیت را داریم که در سال 94 با برنامه‌ریزی منسجم و مسابقات تدارکاتی با کیفیت، این قهرمانی را تکرار کنیم البته از نظر مالی نیز باید تقویت شویم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: در ابتدای امر، قرار بر این نبود که تیم ایثار قم در مسابقات بین‌المللی جام شهرهای خواهر خوانده اصفهان حضور پیدا کند اما پس از اینکه تیم تایلندی انصراف داد، مسئولان برگزاری مسابقات از ایثار قم به عنوان قهرمان سوپرلیگ دعوت کردند تا جایگزین تیم تایلند شود.

خوشرفتار بیان کرد: حضور ایثار در این مسابقات با توجه به شرکت کردن چند تیم خارجی در تورنمنت برای این تیم مفید است و از سوی دیگر کیفیت برگزاری مسابقات بین المللی جام شهرهای خواهر خوانده اصفهان را بالا می‌برد.

وی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در این رقابت‌ها 8 تیم حاضر هستند که در قالب 2 گروه 4 تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و 2 تیم بر‌تر هر گروه به نیمه نهایی می‌روند تا پس از تقابل 4 تیم صعود کرده به‌صورت ضربدری، فینالیست‌ها مشخص شوند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: تیم ایثار قم در این مسابقات با نمایندگان ارمنستان و روسیه هم‌گروه شده است البته تیم بسکتبال با ویلچر ایثار اصفهان نیز در این گروه قرار دارد.

خوشرفتار خاطرنشان کرد: عراق، مالزی، چین و پیام مخابرات اصفهان تیم‌های حاضر در گروه دوم هستند در حالی که تحتمال صعود پیام مخابرات اصفهان و تیم چینی از این گروه زیاد است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com