کد خبر ۲۶۹۴۴ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم:

نوری نماینده ناشنوایان قم در اردوی تیم ملی فوتبال ایران شد

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران از یک فوتسالیست قم برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش قم نا ، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: سال 1394 با درخشش ورزشکاران ناشنوای قم در مسابقات رشته‌های مختلف نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور آغاز شد و اکنون چند بازیکن ارزشمند ناشنوا از قم عضو تیم‌های ملی هستند.

وی ادامه داد: در رشته‌های کاراته، کشتی، فوتبال، فوتبال و... بازیکنان ملی پوش داریم و با توجه به اینکه در سال جاری بانوان و آقایان ورزشکار ناشنوای کشورمان چند میدان مهم برون مرزی پیش رو دارند امیدوار به حضور قمی‌ها در بین نفرات اعزامی تیم‌های ملی به میادین برون مرزی هستیم.

غیاثی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در بخش آقایان به منظور حضور در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیا و اقیانوسیه 2015 در حالی تشکیل شده که یک بازیکن توانمند از بین فوتبالیست‌های ناشنوای قم نیز در اردوی تیم ملی حضور دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: حسین نوری که از بازیکنان توانمند و تکنیکی فوتبال ناشنوایان به شمار می‌رود در بخش آقایان به عنوان ملی پوش فوتبال استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی دعوت شده تا همراه با تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در مسابقات سال 2015 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میدان برود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته که مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با شرکت تیم‌هایی از کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشورمان به انجام رسید و ایران با غلبه بر تیم ملی ژاپن عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد یک ملی‌پوش در تیم ملی فوتسال داشتیم و حالا علاوه بر حفظ سهمیه خود در تیم ملی فوتسال ناشنوایان یک ملی پوش هم در تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان خواهیم داشت.

غیاثی بیان کرد: فوتبالیست ناشنوای استان قم در ترکیب تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای اعزام به مسابقات 2015 آسیا و اقیانوسیه از امروز تمرینات خود را در کنار دیگر دعوت شده‌ها آغاز می‌کند تا بعد از سپری کردن مراحل آماده‌سازی و تمرینات ملی مهر ماه سال جاری همراه با این تیم به مصاف رقبای آسیایی برود و در این رقابت‌ها یکی از مهره‌های موثر تیم ملی باشد.

وی افزود: برای اینکه تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان نتایج خوبی در مسابقات 2015 قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه داشته باشد، با تصمیم فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، ستاره اسبق تیم ملی فوتبال یعنی حسن روشن هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم ابراز کرد: تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه مهر ماه امسال به میزبانی کشور چین تایپه به مصاف رقبای آسیایی می‌رود تا برای ورزش ناشنوایان کشورمان در این میدان مهم برون مرزی افتخارآفرین شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com