کد خبر ۲۷۹۴۳ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶

رئیس جدید هیئت شطرنج قم مشخص شد‌

رئیس جدید هیئت شطرنج قم مشخص ‌و حسین رحمتی نشاط با کسب ۱۰۰ درصد آرا در مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان قم، به مدت ۴ سال به سمت ریاست این هیئت انتخاب شد.

 به گزارش قم نا ، مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان قم با حضور سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون شطرنج کشورمان و روح الله رمضانی معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مجمع که حسین نبی زاده مشاور عالی فدراسیون شطرنج و اعضای دارای حق رأی در آن حضور داشتند، حسین رحمتی نشاط با کسب 13 رأی و 100 در صد آرا به عنوان رئیس هیئت شطرنج استان قم انتخاب شد.

رحمتی نشاط برای احراز این سمت رقیبی نداشت و توانست تمامی آرای اعضای مجمع را به خود اختصاص دهد و پس از پایان دوره ریاست 4 ساله خود، بار دیگر مسئولیت این هیئت ورزشی را در دست بگیرد.

علاوه بر سید امیر حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج و رئیس مجمع و روح الله رمضانی معاون ورزش و جوانان قم و نایب‌رئیس مجمع، مسعوده کشاورزی نایب‌رئیس هیئت شطرنج، مجید دانشور و محمدحسن نیکبخت به عنوان نماینده باشگاه‌ها حق رأی داشتند.

مصطفی سخایی، عارفه محمدی و سید سعید چاوشی به عنوان نماینده ورزشکاران، حمید ساده و زهرا دیوجان در بخش مربیان و سید محمدرضا لاجوردی و ماه منیر سلحشور در بخش داوران به همراه جلال سعادتمند نماینده بخش خلجستان دیگر صاحبان حق رأی در این مجمع بودند.

نماینده شهر جعفریه، نماینده بخش سلفچگان و نماینده اداره کل آموزش و پرورش قم نیز در این مجمع حضور پیدا نکردند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com