کد خبر ۲۷۹۷۸ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
بعد از مشخص شدن نتیجه مجمع انتخابات

نایب رئیس بانوان و دبیر هیئت شطرنج استان قم معرفی شدند

رئیس هیئت شطرنج استان قم به دنبال برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزشی، نایب رئیس و دبیر خود را برای دوره چهارساله جدید معرفی کرد.

به گزارش قم نا ، هیئت شطرنج قم از جمله هیئت‌هایی است که در سال جاری دستخوش تغییرات شد و به دنبال برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیئت ورزشی در حضور سرپرست فدراسیون شطرنج و مسئولین اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، رئیس سابق برای مدت چهار سال دیگر در ریاست خود ابقا شد.

در واقع در طول چهار سال گذشته حسین‌ رحمتی‌نشاط مسئولیت ریاست هیئت شطرنج استان قم را بر عهده داشت و با برگزاری مجمع انتخابات این هیئت ورزشی، اعضای مجمع همگی بار دیگر به رحمتی‌نشاط رای اعتماد دادند تا وی برای یک دوره دیگر در این مسئولیت باقی بماند.

رحمتی‌نشاط که تقریبا عملکرد خوبی در مدت ریاست چهارسال خود در هیئت شطرنج استان قم داشته در تصمیم برای تحولی جدید در حرکت رو به رشد این رشته ورزشی تغییر چندانی در کادر مجموعه خود به وجود نیاورد و گویا به دنبال تداوم حرکت چهار سال گذشته در دوره جدید ریاست خود است.

معرفی نایب رئیس و دبیر جدید هیئت شطرنج استان قم در حالی صورت گرفت که هیئت شطرنج استان قم زمان اندکی برای تشکیل یک تیم قوی به منظور حضور در مسابقات لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان در اختیار دارد و مسابقات مختلف قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان نیز در پیش است.

با تصمیم رئیس هیئت شطرنج استان قم که در مدت چهار سال قبل حضور خود تلاش‌های زیادی برای رشد و توسعه این رشته در کنار سایر اعضای هیئت صورت داد، سعید شریعت به عنوان دبیر جدید این هیئت فعالیت خواهد کرد تا هیئت شطرنج قم همچنان مسیر رو به پیشرفت خود را ادامه بدهد.

همچنین به دنبال تصمیم رئیس هیئت شطرنج استان قم، مسعوده کشاورزی نایب رئیس این هیئت در دوره قبل، بار دیگر مسئولیت نایب رئیسی هیئت شطرنج استان قم را بر عهده گرفت تا تصمیم گیرنده در مسائل، برنامه‌ها و تصمیمات این هیئت در بخش بانوان شطرنج استان قم در دوره جدید باشد.

کشاورزی در حالی به فعالیت در مسئولیت نایب رئیسی هیئت شطرنج استان قم ادامه می‌دهد که پیش از این نیز خدمات مطلوبی را به بانوان فعال و علاقمند به فعالیت در این رشته ورزشی ارائه کرده و تجربیات خوبی در مسئولیت نایب رئیسی هیئت شطرنج استان قم دارد.

این تصمیم‌گیری‌ها در حالی در هیئت شطرنج استان قم صورت گرفت که تیم تربیت به عنوان نماینده هیئت شطرنج استان قم حریفان خود در دوره جدید مسابقات لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان شناخته و بعد از ماه مبارک رمضان باید آماده رویارویی با رقبا شود.

البته انتظار از هیئت شطرنج استان قم این است که در دوره جدید چهارساله خود برای حضور بانوان شطرنج‌باز قم در سطح اول رقابت‌های باشگاهی شطرنج کشور برنامه‌ریزی کند و بانوان قمی نیز همانند آقایان توانمندی و استعداد خود را در این رشته ورزشی به نمایش بگذارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com