کد خبر ۳۴۴۲۸ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
رئیس هیئت تکواندوی استان قم خبر داد:

کسب ۲ مدال تکواندوکاران قمی در مسابقات آزاد مردان و زنان کشور

رئیس هیئت تکواندوی استان قم از کسب ۲ مدال تکواندوکاران قمی در مسابقات آزاد مردان و زنان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد جمشیدی اظهار داشت: رقابت‌های تکواندوی آزاد مردان و زنان کشور در بخش مبارزه یا کیوروگی به کار خود پایان داد و تیم اعزامی استان قم به این مسابقات صاحب 2 مدال شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که به صورت مجزا در دو بخش مردان و زنان برگزار شد تیم هیئت تکواندوی قم در بخش بانوان یک مدال طلا و در بخش مردان یک مدال برنز به دست آورد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: در بخش بانوان، فرناز امینی تکواندوکار قمی در دسته منهای 49 کیلوگرم با شکست حریفی از گیلان در دیدار نهایی موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

جمشیدی بیان کرد: امینی با کسب این مدال طلای باارزش توانست جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی فیلیپین را به دست آورد.

وی عنوان کرد: در بخش مردان نیز علی بختیاری تکواندوکار دسته منهای 74 کیلوگرم با پذیرش شکست برابر حریف خود در مسابقه نیمه نهایی به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات رضایت داد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم در حال حاضر در لیگ‌های بر‌تر بزرگسالان و نوجوانان کشور رقابت می‌کند و تیم‌های رده سنی نونهالان و خردسالان پسر قم نیز امسال حضور پررنگی در مسابقات لیگ کشور داشتند.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com