کد خبر ۳۶۱۰۴ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم عنوان کرد

آموزش نکات ایمنی به کودکان و دانش‌آموزان قمی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ضرورت آموزش نکات ایمنی به کودکان، از بازدید کودکان و دانش‌آموزان از ایستگاه‌های آتش‌نشانی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به ضرورت ارتقای ایمنی در سطح شهر و برنامه‌های آتش‌نشانی در این زمینه اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت مسائل ایمنی و آشنایی با نکاتی در این خصوص باید از سنین پایین مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به موضوع فوق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برنامه‌های مختلی را برای فرهنگ‌سازی در دستور کار قرار داده است و در مدارس نیز برنامه‌های مختلفی به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: همچنین در تعامل با مدارس زمینه بازدید کودکان و دانش‌آموزان از ایستگاه‌های آتش‌نشانی فراهم شده است تا آنان از نزدیک در جریان فعالیت آتش‌نشانان قرار گرفته و آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به بازدید کودکان پیش دبستانی یاسمین از ایستگاه 15 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اظهار کرد: در این بازدید دانش‌آموزان با شغل آتش‌نشانی آشنا شده و موارد ایمنی در منزل، شناخت لوازم خطرناک، شماره 125 و... به آنها آموزش داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: در پایان هدایایی به رسم یادبود در قالب بسته‌های آموزشی به این دانش‌آموزان اهدا شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com