کد خبر ۳۸۱۴۵ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸
استاندار قم:

پیشبرد اقتصاد مقاومتی نیازمند اعتماد به بخش خصوصی است

استاندار قم پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی را نیازمند اعتماد داشتن نسبت به بخش خصوصی دانست و گفت: بدون ظرفیت‌های بخش خصوصی نمی‌توانیم اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سید مهدی صادقی دوشنبه شب در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، از تحولات اخیر اداره‌کل مالیاتی استان قم یاد و اظهار کرد: امیدواریم با این تحولات برخی از موانع بخش تولید و صنعت کشور رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در رفع مشکلات تولید و صنعت مشارکت مطلوبی داشته باشند، اضافه کرد: اکنون نسبت روند فعالیت اداره‌کل مالیات استان قم به شیوه مطلوب نظارت می‌شود.

استاندار قم پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی را نیازمند اعتماد داشتن نسبت به بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: بدون ظرفیت‌های بخش خصوصی نمی‌توانیم تحقق اقتصاد مقاومتی را رقم بزنیم به همین علت باید در عرصه‌های مختلف از جمله توسعه مشاغل خانگی برنامه‌های راهبردی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی بر ایجاد کمیته بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها عملکرد خود در راستای افزایش بهره‌وری را به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش دهند تا بتوانیم در این ستاد به شیوه مطلوب نسبت به تحقق این امر نظارت کنند.

صادقی از ظرفیت‌های فرهنگی استان قم یاد کرد و گفت: امیدواریم با تشکیل کارگروه فرهنگی تبلیغی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بتوانیم در راستای افزایش بهره‌وری از ظرفیت‌های فرهنگی استان گام‌های مطلوب‌تری را برداریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com