کد خبر ۳۹۲۷۰ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
دبیر هیأت‌ تیراندازی با کمان استان قم:

برترین‌های مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی قم معرفی شدند

دبیر هیأت‌ تیراندازی با کمان استان قم از برگزاری رقابت‌های تیر و کمان قهرمانی قم و معرفی برترین‌های این دوره از مسابقات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،احمد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم در مسافت 18 متر داخل سالن انجام گرفت و مسابقات در دو بخش به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت، در حالی که داشتن کارت عضویت و کارت بیمه ورزشی برای شرکت کنندگان الزامی بود.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها مهدی عزیزی، رضا مصباحی و محمدحسین صادقی اول تا سوم شدند و در رقابت‌های زیر گروه نیز هادی محمدی‌چاهکی قهرمان شد، ضمن اینکه هیأت‌ در هفته وحدت نیز یک دوره مسابقات استانی برگزار کرد و شرکت کنندگان در دو رشته ریکرو و کامپوند با یکدیگر رقابت کردند.

دبیر هیأت‌ تیراندازی با کمان استان قم افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته برگزاری مسابقات هیات، در پایان رقابت‌های رشته ریکرو رضا مصباحی، علی البرز و حسین حیدری اول تا سوم شدند و در رشته کامپوند رضا ده‌پرور نماینده موفق قم در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی، ‌رتبه نخست را کسب کرد.

وی با اشاره به رقابت جذاب کمانداران قم  و حضور میهمانانی از استان اصفهان در این رقابت‌ها، عنوان کرد: حضور با انگیزه کمانداران در مسابقات استانی، ‌زمینه ارتقاء سطح کیفی رقابت‌ها را افزایش داده و سعی ما این است که در فواصل کم برای حفظ آمادگی کمانداران قم شاهد برگزاری با کیفیت این رقابت‌ها باشیم.

فتحی خاطرنشان کرد: داوران با تجربه‌ای همچون اسماعیل ملامحمدی، فاطمه متقی‌کاشانی نماینده قم در المپیک 2012 لندن، احمد فتحی همراه با آقایان اجلی و مالکی‌نژاد قضاوت رقابت شرکت کنندگان در پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم را بر عهده داشتند.

وی در ادامه به فعالیت خانه تیراندازی با کمان قم در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان اشاره و ابراز کرد: با هدف ساماندهی برنامه‌ها و خدمات این سالن قرار بر این است که از این به بعد شهریه خانه تیراندازی با کمان به صورت ماهیانه دریافت شود.

دبیر هیأت‌ تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: برطبق این نظر و با توجه به اهمیت رفاه کمانداران،‌ با تایید مهدی حیدرآبادی رئیس هیأت‌ تیراندازی با کمان، روزهای جمعه نیز به ساعات کلاسی دوستان کماندار اضافه شده است و امیدواریم که تمامی دوستان بدهی خود را به زودی تسویه کنند.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری یک دوره مربیگری این رشته ورزشی اشاره و بیان کرد: عزیزانی که در دوره مربیگری درجه سه تیراندازی با کمان شرکت کرده‌اند، از 12 تا 18 دی‌ماه باید در مکان برگزاری این دوره آموزشی از ساعت 14 تا 18 حضور یابند، ضمن اینکه شرکت کنندگان باید کارت بیمه ورزشی، ‌کمان، لباس متحد الشکل با شلوار مشکی و پیراهن سفید، رزومه تمرینات خود و کش تمرینی خود را نیز به همراه داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com