کد خبر ۳۸۹۶۷ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

حرکت در مسیر اهل بیت(س) ماندگار و ابدی است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر اقدامی که در مسیر اهل بیت(ع) باشد و هر پولی که در این راه صرف شود، برای انسان ماندگار بوده و مایه خیر و برکت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم نام‌گذاری شبستان جدید حرم حضرت معصومه(س)‌ به نام حضرت زهرا(س) که پیش از ظهر امروز در حرم مطهر برگزار شد اظهار کرد: برای احداث این شبستان اقدامی بسیار مهم صورت گرفت تا فضایی مناسب در اختیار زائران قرار گیرد.

وی با اشاره به بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و صاحب نظران در خصوص ساخت شبستان حضرت زهرا(س) در زیر صحن امام هادی(ع) بیان کرد:‌ با توسعه فضای زیارت در حرم حضرت معصومه(س)‌ زائران با آرامش خاطر بیشتری می‌توانند از فرصت حضور در این حرم و همچنین زیارت و عبادت بهره‌مند شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه اقدام برای ساخت این شبستان برای دست اندرکاران باقیات و صالحات به شمار می‌رود، یادآور شد: دارایی، جان و نام از بین رفتنی است ولی اعمال و اقداماتی که در مسیر جلب رضایت الهی باشد، ماندگار خواهد بود.

سعیدی با اشاره به اینکه پول‌های بسیاری هزینه شده و زمان‌های بسیاری صرف می‌شوند ولی هیچ کدام ماندگار نیستند، خاطر نشان کرد: هر اقدامی که در مسیر اهل بیت(ع) باشد و هر پولی که در این راه صرف شود، برای انسان ماندگار بوده و مایه خیر و برکت خواهد شد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com